1. ДЕФИНИЦИИ

„НЕРАБОТЕН ДЕН” – събота и неделя, всички официални празници на Република България.

„РАБОТНО ВРЕМЕ” – 09:00 – 17:00 часа всеки работен ден.

2. ПОРЪЧКА НА СТОКИ

2.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:

– валиден адрес на своя електронна поща;
– вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;
– вярно попълнени данни за контакт –  две имена, телефон.

2.2. При успешно направена поръчка Потребителят получава потвърждение на поръчката чрез електронно писмо на посочения от него имейл адрес. В потвърждението по имейл се посочва поръчаната стока, номерът на поръчката, датата и часа, в който е направена поръчката.

2.3. Поръчки в електронния магазин hempico.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

2.4. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.

2.5. Отказ на поръчка може да се направи по телефона или чрез имейл до посочения в сайта имейл адрес: info@hempico.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: номера на направената поръчка, телефонния номер, оставен в поръчката, двете си имена, с които е регистриран в сайта, имейл адреса (електронната поща), с който е регистриран в сайта, цената на поръчката.

3. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

3.1. След като в hempico.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл за успешно приетата поръчка.

3.2. Доставка се прави само на успешно приети поръчки

3.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в събота, неделя и на официални празници.

3.3.1. Обикновена доставка – в срок до 2 (работни) работни дни от момента на потвърждаването на поръчката.

3.4. Продавачът използва за доставки куриерски фирми Спиди или Еконт Експрес, като обичайните часове за доставка са от 09.00 до 17.30 часа.

3.5. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали жилищен или служебен) или до офис на Спиди или Еконт Експрес в съответния град.

3.6. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Спиди или Еконт Експрес да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

3.7. При поръчка над 100 лева доставката е БЕЗПЛАТНА.

4. ПЛАЩАНЕ

4.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по два отделни начина, като независимо от избрания начин на плащане, сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.

4.1.1. С „наложен платеж” чрез Пощенски паричен превод – плащане в брой на куриера при доставката;

4.1.2. С банков превод;


Внимание!

Плащането при наложен платеж е с Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод. В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са е Еконт, Спиди, Български пощи и др.
Клиентът запазва фискалния документ, който замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане.